COOKIES, DANE OSOBOWE
Zapoznaj się z naszą
polityką bezpieczeństwa
i regulaminem serwisu
Polityka dotycząca cookies
W celu świadczenia usług na najwyższym poziomie stosujemy pliki cookies. Korzystanie z witryny trasti.pl oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu. W każdym momencie można dokonać zmiany ustawień Państwa przeglądarki. Dodatkowo, korzystanie z witryny trasti.pl oznacza akceptację przez Państwa klauzuli przetwarzania danych osobowych udostępnionych drogą elektroniczną.
Dla Państwa wygody serwis trasti.pl używa plików cookies po to, by dostosować serwis do potrzeb użytkowników, a także w celach statystycznych.
Pliki cookies (tzw. ciasteczka) to niewielkie pliki tekstowe wysyłane przez odwiedzany serwis internetowy do urządzenia internauty (komputer, smartfon itp.). Nie zawierają one żadnych danych osobowych.
Serwis trasti.pl stosuje dwa typy plików cookies:
-
wydajnościowe (zbierające informacje na temat sposobu używania witryny przez odwiedzających, np. najczęściej odwiedzanych stron lub komunikatów o błędach itp.),
-
funkcjonalne (zapisujące ustawienia użytkownika, np. język, wyrażone zgody itp.), takie jak:
-
cookies google-analytics.com – służą do prowadzenia statystyk dla witryny trasti.pl; dokładny sposób działania i politykę prywatności Google Analytics można znaleźć pod adresem:
-
cookies inspectlet.com – służą do określenia sposobu używania strony przez użytkowników; dokładny sposób działania i politykę prywatności można znaleźć pod adresem: https://www.inspectlet.com/legal,
-
cookies sesyjne – są to tymczasowe informacje przechowywane w pamięci przeglądarki do momentu zakończenia sesji, czyli jej zamknięcia.
-
W większości przeglądarek internetowych można: kasować pliki typu cookies z twardego dysku komputera (z poziomu ustawień przeglądarki), zablokować wszystkie przysyłane pliki typu cookies lub ustawić ostrzeżenie przed zapisaniem ich na dysku.
Należy mieć na uwadze, że zmiany ustawień tych plików polegające na ograniczeniu ich stosowania mogą wpłynąć na niektóre funkcjonalności dostępne na stronach internetowych je stosujących np. uniemożliwiając zalogowanie się na konto pocztowe. Brak zmiany tych ustawień oznacza akceptację dla stosowania plików typu cookies.
Poniżej wskazujemy sposób zmiany ustawień cookies w najbardziej popularnych wyszukiwarkach:
Google Chrome
Menu > Ustawienia > Pokaż ustawienia zaawansowane > Prywatność > Ustawienia treści > Pliki cookies – należy wybrać odpowiednią opcję.
Internet Explorer
Menu > Narzędzia > Opcje internetowe > Prywatność – należy wybrać odpowiednią opcję.
Mozilla Firefox
Menu > Opcje > Prywatność > Historia – należy wybrać odpowiednią opcję.
Opera
Menu > Preferencje > Zaawansowane > Ciasteczka – należy wybrać odpowiednią opcję.
Safari
Menu > Preferencje > Prywatność > Pliki cookies – należy wybrać odpowiednią opcję.
Informacja o Administratorze i przetwarzaniu danych osobowych
Informujemy, że administratorem Twoich danych osobowych jest spółka Zavarovalnica Triglav d.d. z siedzibą w Ljubljanie pod adresem: Miklošičeva cesta 19, 1000 Ljubljana, Słowenia, wpisana do Słoweńskiego Rejestru Sądowego pod numerem 5063345000, wykonująca na terenie Polski działalność ubezpieczeniową.
Ochrona danych realizowana jest przez nas ze szczególną starannością, zgodnie z wymogami powszechnie obowiązujących przepisów prawa, a w szczególności RODO czyli Ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych (Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady Unii Europejskiej 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE).
Z administratorem możesz skontaktować się dzwoniąc na nr +48 22 250 93 73 lub pisząc na adres e-mail kontakt@trasti.pl
lub listownie na adres: Trasti Skr. Envelo 206, 00-935 Warszawa.
Kontakt z naszym Inspektorem Ochrony Danych Panią Aleksandrą Maniecką jest możliwy drogą elektroniczną pod adresem
e-mail: iod@hpigma.com
Twoje dane osobowe mogą być przez nas przetwarzane w zakresie i w celu:
-
niezbędnym do zawierania i wykonywania umów ubezpieczenia,
-
marketingu produktów ubezpieczeniowych administratora,
-
utrzymywania relacji biznesowych,
-
zgodnym z wyrażoną zgodą, przy czym wyrażona zgoda może zostać cofnięta w dowolnym czasie, jednak nie wpłynie to na przetwarzanie dokonane przed jej wycofaniem,
-
wypełnienia obowiązku prawnego ciążącego na administratorze, dla przykładu w związku z zapisami Ustawy o rachunkowości z dnia 29 września 1994 roku (Dz.U. z 1994 r. Nr 121, poz. 591),
-
realizacji prawnie uzasadnionego interesu administratora w celu ustalenia, dochodzenia lub obrony roszczeń, które mogłyby pojawić się wyniku realizacji zawartej umowy.
Twoje dane będziemy przetwarzać nie dłużej niż jest to koniecznie dla skorzystania z oferty oraz ewentualnego zawarcia i wykonywania umów ubezpieczenia i gdy jest to zgodne z obowiązującymi przepisami prawa.
Aktualnie maksymalny okres przechowywania danych to okres przedawnienia szkód z OC, który wynosi 20 lat.
W ramach prowadzonej przez administratora działalności ubezpieczeniowej dane osobowe mogą być przekazywane do odbiorców danych: innych zakładów ubezpieczeń, zakładów reasekuracji, Ubezpieczeniowego Funduszu Gwarancyjnego, Polskiego Biura Ubezpieczycieli Komunikacyjnych, centralnej ewidencji pojazdów oraz innych podmiotów upoważnionych do otrzymania danych na podstawie przepisów prawa.
Przysługują Ci następujące prawa:
prawo żądania dostępu do danych, ich sprostowania, usunięcia, przesunięcia lub ograniczenia przetwarzania,
prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania danych oraz prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego (Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych).