Framer University Logo
Framer University Logo
Framer University Logo
Warsztaty Partnerskie Trasti

Sieć warsztatów
partnerskich

Skorzystaj z jednego z ponad 200 naszych warsztatów partnerskich gwarantujących najwyższą jakość naprawy Twojego samochodu.

Sieć warsztatów
partnerskich

Skorzystaj z jednego z ponad 200 naszych warsztatów partnerskich gwarantujących najwyższą jakość naprawy Twojego samochodu.

Krok po kroku

Krok po kroku

Proces likwidacji szkody komunikacyjnej

Proces
likwidacji szkody komunikacyjnej

01

Rejestracja szkody

Wyślemy Ci potwierdzenie zgłoszenia wraz z listą dokumentów niezbędnych do przeprowadzenia procesu likwidacji. Znajdziesz tam także informacje na temat dostępnej pomocy, którą oferuje Trasti.

Po zarejestrowaniu zgłoszenia otrzymasz unikalny numer szkody. Koniecznie go zachowaj - znacznie ułatwi naszą dalszą komunikację.

01

Ważne jest, aby zachować wszystkie niezbędne dokumenty

i informacje od samego początku, aby przyspieszyć proces likwidacji.

Potwierdzeie zgłoszenia szkody

01

Rejestracja szkody

Wyślemy Ci potwierdzenie zgłoszenia wraz z listą dokumentów niezbędnych do przeprowadzenia procesu likwidacji. Znajdziesz tam także informacje na temat dostępnej pomocy, którą oferuje Trasti.

Po zarejestrowaniu zgłoszenia otrzymasz unikalny numer szkody. Koniecznie go zachowaj - znacznie ułatwi naszą dalszą komunikację.

01

Ważne jest, aby zachować wszystkie niezbędne dokumenty i informacje od samego początku, aby przyspieszyć proces likwidacji.

Potwierdzeie zgłoszenia szkody

02

Zebranie
dokumentacji

Wyślij dokumenty jak Ci wygodniej. Opiekun szkody sprawdzi wszystkie przesłane dokumenty.

Dostarczone przez Ciebie informacje pozwolą na szybkie i sprawne oszacowanie szkody.

02

wyślij pliki przez stronę lub poprzez link, który otrzymasz mailem.

Mailem, na adres szkody@trasti.pl

w tytule wiadomości należy wpisać numer szkody.

W przypadku brakujących dokumentów, otrzymasz prośbę

o ich uzupełnienie - za pomocą aplikacji, e-maila lub telefonu.

02

Zebranie dokumentacji

Wyślij dokumenty jak Ci wygodniej. Opiekun szkody sprawdzi wszystkie przesłane dokumenty.

Dostarczone przez Ciebie informacje pozwolą na szybkie i sprawne oszacowanie szkody.

02

wyślij pliki przez stronę lub poprzez link, który otrzymasz mailem.

Mailem, na adres szkody@trasti.pl

w tytule wiadomości należy wpisać numer szkody.

W przypadku brakujących dokumentów, otrzymasz prośbę o ich uzupełnienie -

za pomocą aplikacji, e-maila lub telefonu.

Możliwe ścieżki likwidacji szkody

Dostarczone przez Ciebie informacje pozwolą na szybkie i sprawne oszacowanie szkody.

Potrzebujesz wsparcia?

Potrzebujesz wsparcia?

Potrzebujesz wsparcia?

03

Ustalenie odpowiedzialności

Opiekun szkody zbiera wszystkie informacje dotyczące zdarzenia i dokumentacji, aby ustalić sprawcę.

Ustalenie odpowiedzialności jest najbardziej czasochłonnym etapem likwidacji szkody ze względu na konieczność kontaktów i wymiany dokumentacji.

03

Weryfikację notatki policyjnej

jeśli na miejscu była obecna policja.

Sprawdzenie oświadczeń uczestników wypadku

w tym potwierdzenie okoliczności przez sprawcę.

Na ten proces mamy ograniczony wpływ i jesteśmy zależni od działań organów policji oraz sprawcy zdarzenia.

Ustalenie odpowiedzialności

Ustalenie odpowiedzialności

Opiekun szkody zbiera wszystkie informacje dotyczące zdarzenia i dokumentacji, aby ustalić sprawcę.

Ustalenie odpowiedzialności jest najbardziej czasochłonnym etapem likwidacji szkody ze względu na konieczność kontaktów i wymiany dokumentacji.

03

Weryfikację notatki policyjnej

jeśli na miejscu była obecna policja.

Sprawdzenie oświadczeń uczestników wypadku

w tym potwierdzenie okoliczności przez sprawcę.

Na ten proces mamy ograniczony wpływ

i jesteśmy zależni od działań organów policji

oraz sprawcy zdarzenia.

Ustalenie odpowiedzialności Trasti
Ustalenie odpowiedzialności

04

Decyzja i wypłata odszkodowania

Po zakończeniu 4 kroku, otrzymasz dostęp do informacji o decyzji dotyczącej wysokości odszkodowania.

Środki zazwyczaj są przelewane na wskazany rachunek bankowy w ciągu trzech dni roboczych od momentu wydania decyzji.

04

04

Decyzja i wypłata odszkodowania Trasti

Decyzja i wypłata odszkodowania

Po zakończeniu 4 kroku, otrzymasz dostęp do informacji o decyzji dotyczącej wysokości odszkodowania.

Środki zazwyczaj są przelewane na wskazany rachunek bankowy w ciągu trzech dni roboczych od momentu wydania decyzji.

04

Zgłoszenie szkody
nigdy nie było szybsze

Zgłoś szkodę online

Zgłoszenie szkody
nigdy nie było szybsze

Zgłoś szkodę online

Online najszybciej

Wypełnienie formularza, gwarantuje natychmiastowe przekazanie sprawy do departamentu świadczeń, co znacznie przyśpieszy realizację Twojego świadczenia.

Zgłoś szkodę online

Telefonicznie

Sprawdzić status swojej sprawy możesz również telefonicznie: Infolinia jest czynna od poniedziałku do piątku, w godzinach 8:00 - 20:00

Zgłośić szkodę czy sprawdzić status swojej sprawy możesz również telefonicznie: Infolinia jest czynna od poniedziałku do piątku, w godzinach 8:00 - 20:00

Mailem

Wypełniony druk możesz wysłać na adres szkody@trasti.pl
lub w wersji papierowej możesz wysłać na adres:
Trasti, Skr. Envelo 206, 00-935 Warszawa

Pobierz pliki do wydruku:

Wypełniony druk możesz wysłać na adres szkody@trasti.pl
lub w wersji papierowej możesz wysłać na adres: Trasti, Skr. Envelo 206, 00-935 Warszawa

Pobierz pliki do wydruku:

Online najszybciej

Wypełnienie formularza, gwarantuje natychmiastowe przekazanie sprawy do departamentu świadczeń, co znacznie przyśpieszy realizację Twojego świadczenia.

Zgłoś szkodę online

Telefonicznie

Zgłośić szkodę czy sprawdzić status swojej sprawy możesz również telefonicznie: Infolinia jest czynna od poniedziałku do piątku, w godzinach 8:00 - 20:00

Mailem

Wypełniony druk możesz wysłać na adres szkody@trasti.pl
lub w wersji papierowej możesz wysłać na adres: Trasti, Skr. Envelo 206, 00-935 Warszawa

Pobierz pliki do wydruku: