top of page

Formularz online

Wypełnij formularz zgłoszeniowy, a my skontaktujemy się z Tobą.

Telefonicznie

Infolinia jest czynna
od poniedziałku do piątku,
w godzinach 8:00 - 20:00

Wysyłkowo

Wypełniony druk możesz wysłać na adres szkody@trasti.pl
lub w wersji papierowej możesz wysłać na adres: Trasti, Skr. Envelo 206, 00-935 Warszawa

Sprawdzenie statusu

Status swojego zgłoszenia możesz sprawdzić telefonicznie:

Jakie są etapy likwidacji szkody

Naprawa uszkodzeń Twojego pojazdu nigdy nie jest komfortowa. Dlatego zachęcamy do skorzystania z sieci partnerskich warsztatów, w których możemy lepiej kontrolować jakość i szybkość naprawy.

1

Zgłoszenie szkody przez klienta

Telefonicznie online lub tradycyjnym formularzem tutaj.

2

Rejestracja zgłoszenia

Zespół Trasti dokona rejestracji, po której otrzymasz informację o rozpoczęciu obsługi.

3

Weryfikacja zgłoszenia

Sprawdzimy, czy zgłoszenie jest objęte ochroną przez Trasti.

4

Decyzja

Decyzję przekażemy we wskazany preferowany sposób najszybciej jak to będzie możliwe.

5

Wypłata

Wypłaty dokonamy bezpośrednio do warsztatu lub na wskazany rachunek bankowy.

POMOC

Zgłoś szkodę.

Najszybszą metodą zgłoszenia szkody jest formularz online.

Wypełnienie formularza, gwarantuje natychmiastowe przekazanie sprawy do departamentu świadczeń, co znacznie przyśpieszy realizację Twojego świadczenia.

Najczęstsze pytania i odpowiedzi

Zanim zadzwonisz lub napiszesz maila - zobacz czy poniżej nie ma odpowiedzi na Twoje pytanie.

Ile trwa likwidacja?

Czas likwidacji szkody komunikacyjnej zależy od wielu czynników, takich jak skomplikowanie szkody, liczba osób zaangażowanych w proces likwidacji, dostępność części zamiennej itp. Zazwyczaj jednak likwidacja szkody trwa od kilku dni do kilku tygodni.

Co to jest kwota bezsporna?

Kwota bezsporna to maksymalna kwota, jaką ubezpieczyciel może wypłacić bez konieczności przeprowadzania dodatkowych czynności. Jest to kwota ustalona na podstawie umowy ubezpieczenia.

Kiedy otrzymam auto zastępcze?

Otrzymanie auta zastępczego zależy od ubezpieczyciela oraz od rodzaju umowy ubezpieczenia. W niektórych przypadkach auto zastępcze jest wliczone w zakres ubezpieczenia, w innych trzeba je dodatkowo wykupić. W każdym przypadku ubezpieczyciel powinien poinformować klienta o warunkach, na jakich można otrzymać auto zastępcze.

Jak wyliczacie wysokość odszkodowania?

Wysokość odszkodowania zależy od wielu czynników, takich jak rodzaj umowy ubezpieczenia, wysokość składki, stopień winy poszkodowanego, koszty naprawy lub wymiany uszkodzonego mienia itp. W celu ustalenia wysokości odszkodowania ubezpieczyciel przeprowadza analizę szkody i sporządza dokumentację, na podstawie której wylicza się wysokość odszkodowania.

Jak mam z wami się kontaktować?

Dane kontaktowe do specjalisty zajmującego się Twoją sprawą znajdziesz w korespondencji potwierdzającej rozpoczęcie prac nad sprawą. Ogólnych informacji może udzielić infolinia - od poniedziałku do piątku, od 9.00 do 17.00 pod numerem telefonu: +48 22 250 93 73 

bottom of page